lördag 28 februari 2009

Sköna lördag...

Den här dagen har faktiskt varit helt ok ändå, trots gårdagens lilla snedsteg. Nu mår jag mycket bättre. Förut hade jag jätteont i huvudet och min mage var verkligen inte sig själv. Men lite vila, en varm dusch och en promenad gjorde susen.

Jag hann aldrig kolla klart på "Sagan om de Två Tornen", det var så himla mycket annat som kom upp, så jag skall göra det senare, efter att jag sett Legally Blond. Jag ÄLSKAR den filmen, den är så himla klockren: "Beeeend, AND SNAP!" Reese Witherspoon är grym. Har du sett "Just Like Heaven"? Om inte... GÖR DET! Den är jättesorglig, men underbar på samma gång!

Jag hoppas att din dag har varit lugn och skön. Kanske sitter du och kollar på Melodifestivalen med en påse godis. När jag gick min promenad förut gick jag faktiskt till kiosken och köpte godis haha. Men, det är riktigt långt dit, det tog en och en halv timme. 

Det är skönt att gå ut och gå på kvällen, det är så fridfullt. Dessvärre är det en hel del skumma typer ute på vägarna som typ saktar in när jag går vid vägkanten, precis som att de tänker plocka upp mig eller nått. Jag blir SKITSKRAJ varje gång! Det är då jag önskar att jag inte var blond.

Nej nu börjar filmen snart! Sov gott i natt!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar