lördag 14 februari 2009

Glamour!

Nu sitter jag och läser i den senaste Glamour som jag fått av mormor. Jag har fått 9 tidningar av henne som hon har tagit med sig från sitt jobb. Hon jobbar nämligen med att sätta in annonser i tidningar åt företag, och då får de alla tidningar som finns gratis. Det är bara för mig att säga vad jag vill ha och hon kommer med tidningarna! Fatta vad mycket pengar jag har sparat i mitt liv på att få alla Vecko Revyn, Cosmopolitan, Glamour, Solo m.m gratis! Hur lyxigt som helst!

Min pojkvän älskade tårtan som jag hade beställt åt honom idag! Den var liten, ett rosa hjärta, som jag hade valt att ha våra namn på med ett hjärta emellan. Det var en princesstårta med hallonmousse inuti, mmmm... ljuvligt.

Nu skall jag strax gå upp till de andra och se på melodifestivalen. Måns Zelmerlöw skall ju vara med ikväll, det får jag ju bara inte missa. Jag har en tjejkompis som är helt galen i honom hihi, hennes pojkvän avskyr det! 

Ha en supermysig lördagskväll nu!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar