torsdag 5 februari 2009

Det var den dan det!

Gud va snabbt den gick, den här dan! Jag som alltid tycker att torsdagarna är de segaste dagarna, då går jag ju bara och längtar efter fredagen.

Först på morgonen hade jag engelska C, därefter tyska, sen internationell ekonomi och sist men inte minst uppsatsskrivning i svenska. Mellan den internationella ekonomin och svenskan hade vi lunch och eftersom att det är torsdag så var det självklart soppa. Det går verkligen inte att äta. Jag menar, soppa... vad är det egentligen? Vatten med smak som man sörplar i sig? Nej tack... Min "lunch" blev därför ett wienerbröd med kaffe på Linnéas. Där sprack mitt nyttiga liv. Aja, jag ska ändå träna sen.

Sen måste jag ringa en kompis angående imorrn, vi skulle ha en myskväll, antingen hemma hos mig eller hemma hos henne. Vi skall se Let's Dance och möla godis.

Det är tur att jag åker till London snart, det är verkligen lägligt med lite miljöombyte såhär års när allting bara känns så otroligt tråkigt.

Nu måste jag snart börja med middagen för om en stund kommer mamma och min syster hem och då kommer de att var döhungriga. Dessutom börjar jag bli lite hungrig jag med.

Ha en skön kväll! Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar