onsdag 4 februari 2009

Vad tycks om mitt hår?

Jag orkar inte med min lugg mer. Nu får den växa ut istället. Vad tycker ni om jag gör som på bilderna? Passar det mitt ansikte? Jag har nämligen ett ganska så runt ansikte, vilket kanske inte alltid framgår av bilderna. Jag tycker verkligen inte om det. Okej, okej... inte SÅ runt, men rundare än andras i alla fall. Suck... alla har vi något vi inte är nöjda med...

Idag har jag prov i redovisning och beskattning. Håll tummarna för att det går bra nu! Jag har i alla fall övat ordentligt tycker jag, men det går ju alltid att öva mer. Senare har vi UF, puh, det blir en tuff dag idag. Det är MASSVIS med saker som vi måste ordna nu innan mässan och innan påsk. Besök gärna vår hemsida (sorry om det fortfarande är jultema) http://drompralinenuf.webs.com

I eftermiddag har jag lovat att tvätta och laga middag. Suck... jag har klarat mig ett tag nu, men men, jag måste också dra mitt strå till stacken. Till middag blir det blodpudding, nyttigt och bra, och mycket godare än i skolan. Skolans blodpudding är ju stenhårda som skosulor, jag har verkligen försökt äta dem men jag får kväljningar! När jag gör dem hemma gör jag dem lite "degigare" och vräker på lingonsylt.. mmm sylt... Jag missbrukar allt som är sött haha.

Jag hoppas att ni har en bra dag i skolan/jobbet/hemma så hörs vi senare! Pusspuss

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är jätte fin i ditt hår på bilderna, men du är faktist ännu finare när du har lugg <3

    SvaraRadera