måndag 2 februari 2009

Vid köksbordet...

Det är där jag sitter just nu. Jag brukar alltid sitta här med min MacBook på måndagarna, jag tror att det är för att det är lite ljusare i köket och det gör mig gladare. Mitt rum är det mörkaste rummet i hela huset, på grund av att vår tomt sluttar och mitt rum har nackdelen att ligga mitt i backen. Fast, på sommaren är det underbart, då är det så himla svalt och skönt därinne. Då är det mysigt att krypa upp i sängen och svalka sig en stund.

Idag laddade jag och min kompis upp inför gymmandet med rostade mackor på Linnéas Café, som ligger i Kungsmässan. Jag tog en med kyckling och bacon, den var väldigt god, fast jag orkade inte äta hela så då kom min pojkvän och åt upp resten. Han hade slutat för dagen och skulle ta bussen hem, men ville bara säga hej till mig innan han åkte hem. Hihi, det är tur att jag har honom, då går inget till spillo. 

Efter sista lektionen, som var Matte D, åkte vi till Friskis&Svettis, gymmade en timme och sen drog vi hem.

Nu har jag tonvis med saker att göra. Bläää, jag måste plugga redovisning och beskattning. Suck.. aja, jag kan bokslut i praktiken nu i alla fall, det är bara teorin som skall bonkas in i skallen. Jag skriver väl något mer senare ikväll, men tills dess får ni ha det toppen!

FÖRRESTEN! Om det är någon som vet ifall bloggpriset kommer att sändas på TV ikväll, eller en annan dag, får ni gärna höra av er till mig på fluffigaluna@gmail.com.

2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!!! Nu har jag fixat så att ni kan kommentera, det har krånglat jättemycket och det vägrade att funka. Så... kommentera mera!

    SvaraRadera