fredag 20 februari 2009

Hemma...

Nu skall jag alldeles strax gå och lägga mig efter en skön fredag. Efter skolan gick jag till gymmet, sen köpte jag godis och cola inför Let's Dance och därefter mötte jag upp min pojkvän vid bussen.

Till middag gjorde vi tacos, funkar alltid när man inte orkar stå med något avancerat. Sen tog vi det mest lugnt, kollade på Let's Dance och satt vid datorn, innan jag skulle hem.

När bussen anlände till pendelstationen stod alla och rökte... "GRRRREAT nu kommer jag att lukta najs", tänkte jag. Men men, det är i alla fall underhållande att se vad för sjuka grejer påverkade personer hittar på. Swisch så var jag hemma. Aaah... tiden går fort när man har roligt...

Nej nu skall jag bädda ner mig under mitt duntäcke med min filt över.
Nattinatti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar