tisdag 24 februari 2009

Hos min pojkvän

Sitter och mumsar godis framför min pojkväns laptop. Vi har studiedag imorgon, så jag skall sova här i natt. Det är så otroligt skönt att inte behöva gå upp någon viss tid, utan bara ta dagen som den kommer.

Idag har jag haft 2 lektioner, mellan dem åt jag en smarrig semla och drack espresso på Steinbrenner & Nyberg. De har LÄTT de godaste semlorna! Brödet var jättesaftigt och mandelmassan kändes som att de hade gjort den själv, det var lite större mandelbitar här och var. Jag kan verkligen rekommendera dem!

Efter sista lektionen gick jag till gymmet en snabbis innan jag skulle möta min pojkvän, som slutade en timme senare än mig. Jag hann bara göra det allra nödvändigaste, typ kondition/ben/mage. Jag hann inte stretcha heller, men men, det gör inget. Jag var på gymmet i över en och en halv timme igår så det jämnar ut sig ändå.

Jösses vad törstig jag blev! Det är nog på grund av pizzan jag åt förut. Jag måste fixa nått att dricka... mmm gärna med alkohol...

Ha en skön kväll!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar