lördag 21 februari 2009

Familjedag!

Nu väntar jag bara på att de andra skall bli klara, sen skall vi åka in till Göteborg och gå på Universeum. 

Senare idag skall jag ÄNTLIGEN göra slingor. Mamma gick med på att hjälpa mig! Iiiih!!! Jag kan knappt vänta, jag längtar som en TOK!

Igår gick mina tjejkompisar ut och jag kände mig lite deppig för att jag inte kunde följa med, på grund av att det är så jädrans jobbigt att komma hem när jag bor här ute i bushen. Men jag bör inte deppa, för nästa fredag är det Casanova-tema på Mingel och Glennartz skall spela. Alla mina polare skall dit. Klart jag måste hänga på! Ses vi där? 

På onsdag har jag studiedag! Så otroligt skönt. Det behövs verkligen. Då skall jag bara ta det lugnt och vila upp mig.

Nu skall vi snart åka, vi hörs ikväll! 
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar