tisdag 24 februari 2009

Frukost!

Jag verkligen ÄÄÄLSKAR den där vaniljyoghurten med smak av hjortron och äpple. Den är EXTREMT beroendeframkallande. Jag brukar blanda den med en müsli som innehåller hasselnötter och russin. Mmmm....

Dagens outfit består av de nya slitna jeansen från Zara, mitt rosa linne från H&M, en Hello Kitty-hoodtröja och min nya uuuunderbara leopardsjal.

Ikväll kommer jag inte hem, jag ska till min pojkvän och sova över. Vi har nämligen studiedag imorrn. Så SJUKT skönt.

Jaaaa! Just det, det är semledagen (eller fettisdagen heter den ju faktiskt) idag ju! Det blir nog en smarrig semla till lunch med en kopp kaffe, sen skall jag till gymmet efter skolan innan jag drar hem till my boy. Då skall vi åka och hämta en ny bamseskärm som han har köpt.

Ha det bra idag, det skall i alla fall jag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar