tisdag 3 februari 2009

Tiden går FÖR fort!

Jag trodde aldrig jag skulle säga det, för jag längtar verkligen efter framtiden, men den här eftermiddagen gick verkligen FÖR fort. När jag mötte min kompis i Göteborg var det som att tiden la i en högre växel och vips när vi satt där och fikade var klockan redan 19:00. Jag behövde verkligen hinna med 19.17 pendeln, för att passa in med mammas och min systers träning, så att jag kunde få skjuts hem.

Väl inne i Göteborg väntade vi först med en kompis till min kompis på att hennes buss skulle komma. Sen gick vi runt lite i affärer, vi var inne på NK och i Arkaden. God, jag älskar verkligen skorna på Topshop! När jag är i London skall jag nog handla ett par därifrån, tills dess råder köpförbud (gällande allt som inte är ätbart). IIIIIHHHH! På söndag åker vi, jag och min älskling! Det är nästan för bra för att vara sant!

P.S Spana in mina röda läppar! Nu är klockan 20.10, jag målade på det vid kl 16.30! Dessutom har jag ätit en supergod chokladtryffelkaka med grädde och druckit kaffe sedan dess! Maxfactors tvåstegs-läppglans äger ju! (Eheh jag lånade lite av mamma för jag har den inte själv) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar