söndag 1 februari 2009

Söndag igen då...

Happ, då var det rent och snyggt i rummet igen. Jag brukar städa mitt rum varje söndag (om jag är hemma) för det blir dammigt så otroligt fort. Jag har dessutom ett par vita mattor i mitt rum och de avger något slags dammliknande ludd, vilket gör att det blir dammigt extra fort. Hur som helst så ser det inte direkt trevligt ut när en massa dammtussar virvlar runt i rummet så fort någon kommer in i det.

Idag mår jag väl sådär. Jag är irriterad på allt och alla. Helst av allt vill jag bara vara ifred, men jag lovade mamma att gå med ut på en promenad alldeles strax. Förmodligen kommer det att bli rätt skönt, för varje gång vi är ute och går brukar jag "prata av mig" och då känns det alltid mycket bättre när vi väl kommer hem. Stackars mamma som måste ha en sånn tjötkärring till dotter. Men nu måste jag skynda mig, mamma väntar på mig! Hejsålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar