lördag 28 februari 2009

Att dricka med måtta...

Det är VERKLIGEN något jag borde göra från och med nu, och all tid framöver. 

Igår hämtade mina kompisar mig vid klockan kvart över sex, för att åka bort till Onsala på förfest. Förfesten var hos en kille som jag inte kände, han bodde ganska nära min pojkvän. Killen var supertrevlig och stämningen var på topp. Dessvärre blev det lite mycket sprit för min del, så min kväll slutade där förfesten gjorde det. 

Den supertrevliga killen bar mig upp till busshållplatsen där min pojkvän och hans mamma stod och väntade med bilen för att hämta mig, medan de andra skulle ta bussen till Kungsbacka och gå till Rumpanbar och Mingel. Jag tror aldrig att jag har skämts så mycket i hela mitt liv. Jag minns inte exakt allt som hände, för det snurrade alldeles för mycket, men jag vet att jag grät hela tiden i bilen på väg hem till min pojkvän. Väl där spydde jag en massa och sen kom mamma och pappa och hämtade mig.

Det var min första riktiga fylla det, och jag hoppas att det inte blir nån liknande på ett VÄLDIGT långt tag. Dessutom rökte jag för första gången. Jag kan inte svara på om jag gillade det eller ej. Det var inte speciellt "gott", men det var inte äckligt heller. Bara konstigt. 

Så, nu sitter jag här i köket med huvudvärk, ett glas oboy, kaffe och en macka med alla pålägg som fanns i kylen på och tröstar mig. Jag tror oboyen är gammal, yuck, den smakar mysko. Aja, jag klarade inte av att dricka apelsinjuice idag, eftersom det bland annat var det vi blandade spriten med igår.

Efter frukosten skall jag lägga mig i sängen och se "Sagan om de Två Tornen", jag såg ettan häromdagen hos min pojkvän. Sen skall jag inte göra ett skit, förutom att duscha för jag luktar som ett gammalt fyllo. 

Sist men INTE minst vill jag tacka alla som var på förfesten för att ni tog så väl hand om mig, när jag inte kunde göra det själv. Ni är underbara allihopa!!!! <3

Sen skulle jag vilja tacka min pojkvän och hans mamma för att de hämtade mig, och jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt för att jag förstörde deras fredagskväll med all min skit. 

Älskling, jag älskar dig så SJUKT mycket, du ställer alltid upp för mig! Förlåt att du behövde se mig sådär... men tack för all hjälp...

Ha en bra dag nu allihopa, och passa på att vila! Det skall jag göra.
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar