fredag 6 februari 2009

Jaaaa....

Efter idag, är det... LOOOOOV! Det skall bli så himla skönt! Jag behöver verkligen komma bort från skolan och vardagen nu.

Dagens outfit blev slapp och skön. Tröjan fick jag i julklapp, den kommer från H&M, och nertill har jag mina favoritjeans från Replay. Tröjan är i storlek medium, men den är alldeles för stor. Rosetten framtill är ganska tung, och det får tröjan att glida ner framtill och visa hela BH:n. Annars älskar jag den, den är så otroligt luftig och skön.

Det blev hemma hos mig som myskvällen skall vara ikväll. Innan skall jag försöka hinna till gymmet en stund efter skolan, jag kommer ju inte att kunna träna på en vecka nu när jag åker till London. Men vad gör det?! Jag kommer ju att springa runt i affärer som en tok, så motion kommer jag ju inte att vara utan i alla fall. Stackars min pojkvän... det kommer inte att bli lätt för honom. Han får sätta fast mig i ett koppel så att han kan ha lite kontroll över vart jag tar vägen hihi.

Ni får ha en toppendag i skolan/jobbet/hemma så hörs vi senare!
Kraaam <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar