måndag 9 februari 2009

London, dag 2

Dagens frukost avnjöts på Starbucks i all ära. Självklart kunde jag inte gå där ifrån utan en termosmugg och en kaffekopp som ser ut som en takeaway-mugg. Jag har redan blivit beroende av deras Caramel Latte och Chai Tea (Det drack jag till lunchen).

Efter frukosten drog vi till apoteket, min pojkvän mår verkligen inte bra, han hallucinerade hela natten och hostade
hela tiden. Efter att ha hällt i honom hostmedicin och stoppat i honom några tabletter bar det av, via underground, till Oxford Street. Väl där var det shopping på hög nivå som gällde, och jag kom tillbaks till hotellet med ett stort hål i plånboken. (Jag MÅSTE ha ett jobb nu, jag är snart LUSPANK!!!) Dagens inköp blev en väska, Marc by Marc Jacobs, en ursöt kappa från Topshop, ett skrivblock till skolan, showergel och en fickspegel från The Body Shop. Om mamma bara visste vad väskan kostade hehe... Men, det är faktiskt mina pengar!

Nu mår min pojkvän lite bättre, men den där eländiga hostan vägrar ge med sig.
Jag skäms så himla mycket som tvingar med honom ut på stan när han inte mår bra. Usch, jag är en HEMSK flickvän! Jag skall gottgöra honom snart med lite sensuell armmassage, med en massageolja som killen på The Body Shop demonstrerade på mig med.

Have a nice evening, I'll keep on reporting to you soon!
Lot's of hugs <3

2 kommentarer:

  1. Ååååh vad söt jackan va Tsuki <3

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du köpt, hehe när du kommer hem idag får du säga vad det totala priset blev xD Jag kommer sviiiiimmmma!!!

    SvaraRadera