fredag 27 februari 2009

PARTY!

Ikväll är det partytajm! Jag är tokladdad! Klockan kvart över sex kommer en kompis och hämtar mig så tills dess måste jag vara klar. Just nu springer jag runt som en galning här och försöker hitta smycken som passar. GAH, det är alltid det största problemet. Jag vill inte blanda guld med allt silver jag har på händerna (klocka, ringar...). NEDRANS! Jag får gå och kolla ifall mamma har något. Hrmm....

Idag har jag inte alls gjort mycket. Jag hade en lektion, de andra (två svenskalektioner) behövde jag inte gå på, för jag är redan klar med allt vi gör just nu. Då passade jag på att gå en stund till gymmet direkt efter skolan. Träning är min största hobby, den allra bästa terapin. Jag blir lycklig av det. Klart att jag kanske borde minska lite på det... men men... För egentligen är träning inte bra för mig när jag äter så lite som jag gör. Träning för mig är ett slags sätt att bota min ångest när jag ätit för mycket. Det blir en ond cirkel...

Om jag bara kunde hitta något annat, en mening med livet liksom. En hund hade varit det ultimata.
  1. Den KRÄVER väldigt mycket av din tid (vilket jag vill för jag blir lätt raslös när jag inte har något att göra)
  2. Den behöver gå långa promenader - ÄNTLIGEN, nu slipper jag gå själv hela tiden
  3. Den behöver MASSOR av kärlek, vilket jag har MASSOR att ge
En dag... då.. då skall jag skaffa en hund. Men inte nu... Jag vill att hunden skall ha ett bra liv tillsammans med mig, jag vill lära den saker, mysa med den, ställa ut den någon gång kanske och leka med den ute i skogen. Detta skall jag göra, den dagen jag får tid för det. Det vore TOTALT egoistiskt att skaffa en hund om jag inte har tid med den. Det tänker jag aldrig låta hända, nej då väntar jag hellre.

Ha en toppenskön kväll nu! Om du inte skall festa bör du inte deppa, det är ju Let's Dance ikväll!
Pusspuss <3
  • (Eller snarare "mongopuss" haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar