fredag 27 februari 2009

Fre..dag?

Jag borde känna "The Friday Spirit" men jag är bara arg på allt och alla. Allt utom den drömmen jag hade i natt. Jag drömde att mamma och pappa gav mig en hund. En liten söt beige-svart hund med lila koppel. I drömmen kände jag mig verkligen lycklig. Varför kan jag inte få känna så i verkligheten också, eller är det för mycket begärt? Gud snälla, jag vill så gärna ha en hund.... Inte för att jag tror på Gud, det kanske är lika bra att börja göra det. Jag menar, jag har ju inget att förlora. Det är bara det att det känns som att man blir hjärntvättad i kyrkan. Hrmm... jag får bli buddhist då kanske. Goda gäringar är väl något alla borde göra så jao, varför inte.

Ikväll skall jag ut. I vanliga fall hade fjärilarna flaxat runt i magen som galningar av upphetsning. Men idag känns det, inte alls. Suck...

Ha en bra dag, det jag skall försöka ha i alla fall!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar