lördag 7 februari 2009

Resfeber!

Jag vaknade jättetidigt imorse, vid typ 7, och kunde inte somna om. Det är så svårt att slappna av när jag bara tänker på Londonresan hela tiden! Det skall bli så otroligt kul! Men... tänk om jag glömmer att ta med mig något jätteviktigt, typ passet! Jag har i alla fall skrivit en lista med det nödvändigaste som jag tänker bocka av så fort jag har lagt ner sakerna i resväskan. Det känns konstigt att ta med sig så lite kläder. Jag brukar alltid ha med mig jättemycket, vart jag än åker. Den här gången försöker jag verkligen ta med mig så lite som det bara går.

Min kompis sa att de inte släpper in folk med ryggsäckar på Harrods, så det är väl bäst att jag inte tar med mig en ryggsäck som handbagage. Det får nog bli en medelstor sidoväska, så att jag kan rymmas med reseguider, kamera, plånbok m.m.

Klockan ett kommer min pojkvän hit, tills dess skall jag väl försöka ha packat ner det mesta. Det allra viktigaste kan jag ju inte packa ner (och det stör mig), eftersom att det är sånt som jag använder varje dag. Med det menar jag typ smink, hårspray, tandborste och hårborste.

Nej nu måste jag fortsätta packa! Vi hörs senare!
Pusspuss <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar