torsdag 19 februari 2009

Slingor!

Jag är så sjukt trött på mitt hår just nu, det fullkomligt SKRIKER efter förändring. Nu till våren kände jag för att göra det blondare, så jag läste lite på internet för att se vilka produkter som rekommenderades. Jag måste börja spara lite pengar nu, så därför vill jag inte göra det hos frisören. För en hundralapp fick jag 2 st förpackningar med Jane Hellens Mood, som min kompis brukar använda. Hennes hår är alltid supersnyggt, och det ser mer naturligt ut med slingor än om jag skulle färga det blont.

Nackdelen med det här är att jag inte borde söla med det idag, jag hinner inte, buhuhu jag ville ju göra det ikväll ju! Jaja... jag får väl göra det i helgen. Det kommer att bli jättefräscht med lite blondare toner!

Jag blev superlycklig förut idag när jag såg att det nagellacket, som hon använde när jag gjorde manikyr i London, finns på Kicks! Åååh då kan jag göra manikyr hemma själv med det underbara bubblegum-barbie-rosa nagellacket från O.P.I. 

Nu skall jag snart åka och träna, skiv/kondition. Förut idag hade jag ingen lust alls. 

Suck... Hur skall jag överleva ens en dag till med det här urtrista håret. Jag blir deppig bara jag ser mig i spegeln. Men men, den som väntar på något gott väntar ju ALLTID förlänge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar