måndag 23 februari 2009

Shopping!

Yes, yes.. Idag sprang jag runt som en tok i Kungsmässan och letade efter något att ha på mig på fredag, då jag skall till Mingel med tjejerna. Lyckligtvis hittade jag VÄÄÄRLDENS finaste leopardkläning inne på H&M. På vägen till provrummet gick jag förbi en leopardfläckig sjal (som dessutom är av organic cotton, dvs odlat utan kemikalier) som också fick följa med hem. Utöver det var jag inne på Zara och köpte de där slitna jeansen för 299 kr, som jag har gått och dregglat över ett tag nu. 

Aaah... äntligen lite nytt och fräscht att hänga i garderoben. Måste köpa lite nya tröjor bara. Jag hatar att köpa tröjor. Min kropp är så konstig, eller rättare sagt, alla tröjor är konstigt sydda. Jag kan t ex inte ha en vanlig T-shirt. Det ser bara konstigt ut. Nej, jag behöver något STORT isåfall, stort och pösigt. Mmm myspys. Jag skulle vilja ha en ENORM, löst sittande, vit T-shirt. Har du sett någon sådan någonstans? Kommentera i så fall!!! Helst inte alltför genomskinlig bara. Det är enda nackdelen med vita töjor/linnen. Man MÅSTE ha en vit BH under. Jag kör oftast stenhårt på rosa eller randiga BH:ar. Faktum är att jag inte har någon riktigt bra vit BH.

Om en stund är det Lipstick Jungle. Brukar du följa det? Det gör jag i alla fall. Jag missade ett avsnitt när jag var i London, men min syster berättade för mig vad som hade hänt så det gjorde inte så mycket.

Ha en skön kväll nu, och GLÖM INTE BORT SEMLEDAGEN I MORGON!!!!!!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar