torsdag 5 februari 2009

Torsdag!

Grattis! Du klev upp idag! Fortsätt kämpa på nu! Jag vet att det är tungt att gå upp på morgonen när sängen är sådär ovanligt skön just idag, men imorrn är det fredag! Jag kan knappt fatta det! Nu är det bara 3 dagar kvar, sen åker viii!!!! Jag satt länge igår kväll, efter att jag tittat på ett avsnitt av SATC, och letade efter de bästa shoppingställena. Oxford Street, Bond Street och Harrods är några av mina måsten! 

Det som står på inköpslistan för London är:
  • En märkesväska, typ Marc Jacobs
  • Skor! (Killerheals!)
  • Coola solbrillor (typ Marc Jacobs)
  • Vintagekläder
  • Eventuell student-/balklänning
Jag lär ju spendera ett antal timmar på shopping, så det gäller att ha med bekväma/snygga kläder att springa runt i alla affärerna i. Dessutom tänker jag knappt ta med mig något till London överhuvudtaget. Min resväska skall eka när jag kommer dit, och knappt gå att stänga när jag kommer hem! 

Om ni har något tips på något jag verkligen inte borde missa i London skulle jag bli jätteglad om ni kommenterade det här! Jag vill verkligen få ut så mycket som möjligt av resan, eftersom att jag nästan aldrig är utomlands.

Ha en grym dag nu! Så hörs vi sen! Kraaaam! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar