måndag 2 februari 2009

Ny vecka igen!

Godmogon allihopa! Har ni sovit gott? Det har i alla fall jag gjort. Idag har jag ett späckat schema som ser ut ungefär såhär:
  • 08.25 Affärsjuridik
  • 09.35 Redovisning och beskattning (Prov på onsdag!)
  • 10.24 Tyska - individuellt i språkstudion
  • 11.30 LUNCH + springa till forex och växla till pund
  • 12.10 Matte D
  • 13.00 Skoldagen slut, dags att spatsera bort till gymmet
  • 18.00 Nu bör jag väl senast vara hemma
  • 21.00 Lipstick Jungle!
Imorgon har jag det lite bättre, naturkunskapen är inställd så då får vi en go sovmorgon. Jag funderar på att dra till gymmet på morgonen, jag skall ändå in till Kungsbacka, eftersom att jag skall till psykologen. Suck... jag hoppas att det hjälper lite. Jag orkar inte ha alla dessa jobbiga tvångstankar. De tar onödigt mycket tid och plats i mitt liv. Nu jädrar skall de utrotas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar