onsdag 11 februari 2009

London, dag 3

(OBS! Det här publiceras en dag för sent på grund av ett strömavbrott, och då slutade även internetet att funka!)

Typsikt, strömmen har gått på hotellet. Jaja, tur att jag inte behöver den just nu då, det hade vart värre om jag stod i duschen och skulle behövt
föna håret, men det gjorde jag imorse så det är lugnt.

Idag åt vi frukost på Starbucks igen, och jag hade hittat några sudokun i en av gratistidningarna på hotellet, som jag hade tatt med och satt och löste.

Efter frukosten var vi tvugna att gå till apoteket igen, för att köpa mer medicin till min pojkvän. Dumma sjukdom som skall förstöra hans upplevelse av den underbara staden London. GAH!

Idag åkte jag faktiskt bort till Oxford Circus själv, eftersom att min älskling verkligen behövde vila. Det var inte alls läskigt faktiskt, underground är ju toppen! Det går snabbt, smidig och enkelt.

Dagens inköp blev en plånbok som matchar min Marc by Marc Jacobs-väska. Plånboken var av något märke jag inte kände igen, men den är av bra kvalité, dvs äkta läder. Mer än så blev det inte, jag testade en UNDERBAR Juicy Couture mysdress, som satt som gjuten. Enda nackdelen var att den kostade typ 2500 kr. Eheh.. jaaa... Så jag gick tomhänt och gråtande därifrån. Det är så himla surt att snygga kläder, som sitter som gjorda för just DIG, skall kosta så sjukt mycket. DET ÄR INTE RÄTTVIST!!! Nåja, jag får väl göra som alla andra svenskar, köra Nelly.com (rea då vill säga) och spara några hundringar.

Middagen åt vi på en kinarestaurang i närheten av hotellet. Min pojkvän tog biff och jag tog kyckling, men vi åt av varandras. Biffen var GALET
god. Jag har sprungit runt så mycket idag, det ekade i min mage, så jag åt som en häst.
Lunchen bestod nämligen bara av något wienerbrödsliknande och en Chai Latte på Starbucks, innan jag fortsatte att springa runt i affärerna igen.

Jösses, den här dagen gick verkligen jättefort. Tiden bara rinner iväg. Nu har vi vart här i 3 dagar ungefär, då återstår alltså 2 st. På torsdag tar vi planet hem. Jag vill inte!

Hoppas att det är fint väder imorgon, vi vill gärna promenera lite i Hyde Park som ligger bara en liten bit från hotellet. Parken är ENORM så det lär ta lite tid, men det kan vara skönt att göra något annat än att kolla i affärer hela tiden.

Sov gott nu allihopa, vi hörs!
Pussar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar