söndag 1 februari 2009

Efter promenaden...

Precis som jag trodde var det jätteskönt att gå en promenad. Solen strålade och det knastrade härligt om gruset under fötterna när jag gick. Jag kände egentligen inte så mycket för att prata med mamma för jag var lite sur på henne, men till slut släppte det och jag började babbla på som vanligt.

När vi kom hem åt vi lunch, jag tog en bit pizza som fanns kvar från i fredags. Innan jag la in den i micron tog jag några bett, eftersom kall pizza är så sjukt gott! Någon mer än jag därute som tycker det?

Om en stund skall vi vandra ner till min farbror, han bor granne med oss. Där kommer vi att bli bjudna på kaffe och tårta, för att fira min farbrors flickväns födelsedag. Hon fyllde år tidigare denna veckan, men vi firar henne inte förrän idag. 

Vid 16.45 är det som vanligt skivstång på Friskis&Svettis som gäller. Det är ett sjukt bra pass med riktigt bra musik. Musiken är så otroligt viktig när man tränar tycker jag, ju bättre musik, desto mer tar jag i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar