lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Godmogon allihopa, idag är det alla hjärtans dag! Nu har jag gjort mig fin för min pojkvän som jag skall åka hem till alldeles strax, men jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.

Dagens outfit blev en stickad tröja (Ullared), mina nya Replay-jeans (ÄLSKAR DEM!!!!) och en randig tröja från H&M under. Till det valde jag att ha en sned tofs. Dagens smink blev rosa ögonskugga som övergår i en guldig vid ögonbrynet. Jag älskar de ögonskuggorna, de ingår i serien Britney Spears Fantasy. Jag har sminket, parfymen och hudlotionen. Jag kan verkligen rekommendera parfymen, den luktar gudomligt! Det har förresten kommit en ny, Hidden Fantasy, som jag är helt störtförälskad i.

Men nu måste jag rusa för att hinna med pendeln!
Ha en toppendag!
Pusspuss <3

P.S Vem åkte ut i Let's Dance igår? Jag missade det, skriv i en kommentar tack <3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar