söndag 22 februari 2009

Helgen går för fort!

Suck... jag önskar att den hade gått långsammare. Jag skulle verkligen behöva vila mer. Jag har världens träningsvärk i rumpan från gymmet i fredags. Jag kan knappt röra mig och sitta normalt utan att det spänner. Men men, jag antar att det har gett något då i alla fall.

Satt nyss och fyllde i en undersökning på Kungsbacka kommuns hemsida. Den handlade om vad vi ungdomar gör på vår fritid. Enda anledningen till att jag deltog var att man kan vinna en Xbox 360, ett Wii, en mobil eller en hårddisk. Vinner jag mobilen så skall jag ge den till min syster. Vinner jag ett Wii får jag väl sälja det, jag har redan ett. Vinner jag Xboxen... då skall jag köpa Fable 2. Hårddisken är väl mest en bra-att-ha-grej.

Nu skall jag läsa lite i Cosmopolitan och Chic som jag fick av mormor idag. Du får sova gott, gå inte och lägg dig för sent om du skall upp tidigt, som jag! 
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar