söndag 22 februari 2009

Inlägg nummer 100!

Jösses, nu har jag skrivit hundra inlägg (med detta)! Jag kan ju nästan göra en bok av dem! Haha, nejdå, nu till vad jag gjort hittills idag...

Först gick jag upp, åt en god frukost (äggmacka med kaviar, en ostmacka med tomater på och kaffe till det) och därefter städade jag mitt rum. När jag var klar var det bara att grabba tag i träningsväskan och sticka till träningen som började 10.30. Idag var det en "gäst-ledare" från Friskis&Svettis i Göteborg. Hon hade ett bra pass tycker jag, men det var kortare, ca 60 minuter (vanligtvis brukar de vara 75 minuter). 

Efter träningpasset, i omklädningsrummet, kom ledaren fram till mig och sa att hon tyckte att jag var jätteduktig med skivstången. Ojoj, det är inte varje dag jag får beröm av en helt främmande ledare. Vad kul! Vi småpratade lite, och sen skulle vi gå. Hoppas att hon kommer tillbaka någon mer gång, hon var väldigt trevlig.

När jag kom hem slängde jag på mig något lite snyggare, eftersom vi skall fira morfar kl 14. Det blev mitt rosa linne från H&M, en Hello Kitty-munktröja och mina Replay-jeans. Jag var bara tvungen att testa ett av mammas SKRIKROSA läppstift, jag ville se om det passade till linnet. Till min stora förtjusning ser det jättecoolt ut! Jag packade ner läppstiftet så att jag kan bättra på det lite i bilen sen.

Nu måste jag läsa Kenzas, Stinalees och Blondinbellas bloggar innan jag åker! Ha en toppendag, vi hörs ikväll!
Kramkram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar