fredag 6 februari 2009

Fredagsmys!

Det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga på mig något ännu slappare att glida runt här hemma i. Slappa kläder är något av det bästa som finns! Min kompis kommer inte hit förrän någon gång mellan 17-19 så jag har god tid på mig att börja packa lite småsaker inför resan, tvätta lite och börja så smått med middagen. Ikväll blir det kyckling och något yoghurtsås som mamma skall göra. Yummie!

Vi fick sluta jättetidigt från skolan idag, vid ca halv 12. Då gick jag och tjejerna direkt och käkade i bamba innan vi gick en stund på Kugsmässan. Därefter åkte jag och en polare till gymmet, men vi var bara där i 40 minuter för hon skulle hem och rida sina hästar. Jag spenderade 20 minuter på löpbandet, en stund på spinning cykeln, rodde och gjorde lite ben- och magövningar. 

Nu kan jag med gott samvete avnjuta den där coca-colan och godiset som jag köpte förrut. Det känns galet att jag inte kommer att träna på nästan en hel vecka nu. Jag menar, jag är ju typ värsta träningsnarkomanen, träning för mig är lika självklart som att gå till skola varje dag. Men men, det skadar väl aldrig med lite vila. I alla fall psykiskt, för mig är ju träning en tvångstanke som jag jobbar hårt med att få kontroll över. Den senaste tiden har jag mått mycket bättre, fast jag äter så lite och jag rasar i vikt. Inte bra, inte bra... Men det värsta är att det är det enda sättet för mig att inte må dåligt på om jag inte skall träna, det vill säga att äta lite. Suck... ni vill inte veta hur det känns att ha ångest över världens löjligaste och självklaraste sak, att äta.

Nu antar jag att jag gett dig en tankeställare, men som jag brukar säga, ät vad DU vill när DU känner för det. Då mår DU som allra bäst! 

Fredagsmys är obligatoriskt för min del! Ät och njut!
Ciao! <3

1 kommentar:

  1. Hehe, du ser djuriskt farlig ut med godiset i högsta hugg! :D

    SvaraRadera