lördag 21 februari 2009

Blont och fräscht!

ÄNTLIGEN! Som jag har längtat! Nu har jag gjort slingor och de blev superbra! Jag är mer än nöjd med resultatet gällande färgen. Det är varken morotsfärgat, gult eller för vitt. Helt enkelt peeeeeerfekt! Jag tänker helt klart fortsätta använda Jane Hellens Mood. Den jag använde heter slingblond. Jag har så långt hår, så jag använde två förpackningar och sen lät jag slingblandningen sitta i ca 50 minuter, för att få så ljusa slingor som möjligt. Vad tycket du? Passar jag bäst i det jag hade innan eller det här?

Nu skall jag snart gå och kolla på TV med familjen. Vi var ju på Universeum idag. Det var inte så speciellt egentligen, men det var kul att komma ut lite. Men GUUUUD va fuktigt det var inne i regnskogen! Jag hade tagit på mig handkräm imorse innan vi åkte och när jag var inne i regnskogen så var det precis som att den reagerade med fukten och det kändes som att jag just tagit på handkrämen. Min kamera blev alldeles kladdig haha!

Nu har jag äntligen tvättat min vita dunjacka. Fy *** va äcklig den har varit de senaste veckorna, egentligen ville jag inte använda den överhuvudtaget. För det första var det fullt med smink på kragen (typ brunt från mitt puder) och för det andra var den svart överallt på framsidan. Nej nu får det vara nog med vita jackor! Till hösten skall jag köpa en mörkblå, punkt slut!!!

Ha en bra kväll nu och glöm inte att kolla på Melodifestivalen! (I alla fall se bidragen) Sen kommer filmen "Hot Chick" som jag i alla fall skall se. 

Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar