fredag 20 februari 2009

Fredag igen!

Jahapp, helg då. Jag är inte speciellt glad för det, vilket är konstigt. På lördag skall hela familjen till Universéeum och på söndag skall vi till mormor och morfar och fira morfar, som fyller år på måndag.

Idag skall jag gymma efter skolan och sen skall jag hem till min underbara pojkvän. Jag är förvånad över hur han överhuvudtaget står ut med en sånn jobbig flickvän som jag, som bara grinar och är allmänt irriterande. 

Just det, dagens outfit, det blev en vit tröja från Ullared, blingbling-örhängen och ett stort hjärt-halsband. Till det har jag de nya Replay-jeansen.

Ha en underbar dag och klä dig efter väder! Snön verkar inte ge med sig så lätt den här gången!
Kramkram <3

P.S (Till mig själv, och dig med) Glöm inte att köpa godis till Let's Dance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar