måndag 16 februari 2009

Iiih!!!

Jag gjorde det! Jag har gått runt hela dagen och sökt jobb, sammanlagt (med tidigare jobbansökningar detta året) har jag sökt deltidstjänst på ca 8 ställen. Idag fick jag äntligen napp! Imorgon kl 17 skall jag på arbetsintervju på Café Kharma i Kungsbacka! Det är en av mina största drömmar att få jobba just där! Jag menar, det är utan tvekan det finaste caféet i hela Kungsbacka! Iiiihhh!!!

Idag hade jag även en tid hos psykologen. Herre gud vad jag babblade, det var som att någon drog ur proppen, allt bara rann ur mig, en och annan tår med. Jag grät aldrig hos den förra psykologen. Egentligen vet jag inte om jag gillade henne. Jag ville inte riktigt öppna mig för henne tror jag. Hon var jobbig på något sätt. Dessutom var jag tvungen att väga mig varje gång och skriva matdagbok. Blää... Den här psykologen som jag var hos idag sysslar inte med ätstörningar. Jag antar att hon sysslar med stress och sånt, för det var väl mest därför jag behövde gå till en psykolog den här gången. Hon rekommenderade mig att börja med avslappningsyoga eller meditation och hon sa att jag borde lyssna på en avslappnings-CD. Det kanske skulle hjälpa mig att lära mig slappna av. Vem vet, det är väl i alla fall värt ett försök.

Förresten, jag måste byta de nya Replay-jeansen. Knappen håller på att lossna! Om jag har betalat 1300 kr vill jag att de skall hålla ett tag, så det är bara att knalla bort till JC imorgon och kräva min rätt (ett par nya såklart!) 

Glöm inte Lipstick Jungle nu ikväll tjejer! Sköt om er!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar