söndag 15 februari 2009

Imorrn drar det igång igen då...

... Skolan alltså. Fyyyy vaaaa seeeegt. Aja, jag skall inte klaga. Mitt lov har varit beyond fabulous! Resan till London har satt sina spår. Jag växte som person. Det känns som att jag mer kan slappna av med mig själv, jag vet att jag klarar saker på egen hand. Att åka med underground till exempel. Innan vi åkte till London var jag livrädd, men väl där var jag inte nervös för fem öre. Londonborna är supertrevliga, så ifall jag var osäker var det ju bara att fråga. Jag tycker att det är bättre att fråga nästan direkt, än att vela runt och själv försöka. (Det gäller allt från att hitta en speciell tröja i en butik, till vägbeskrivningen till ett hotell). 

Idag tränade jag skivstång för första gången på över en vecka. Det gick förvånansvärt bra faktiskt. Jag trodde att jag skulle vara jätteklen och knappt orka någonting, men så var det verkligen inte. Efter träningspasset käkade jag middag och nu sitter jag och pratar med min pojkvän i skype. Hade tänkt titta lite på SATC, jag blev så sugen på det igår, fast då var jag för trött för att orka se. 

Sov sött nu, sörj inte över skolan! Du får i alla fall träffa dina kompisar igen!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar