tisdag 31 mars 2009

När du får oväntat besök...

 
Haha, med rubriken i det här inlägget tänker du kanske på Gevalia-reklamen. Mina "oväntade besökare" är dock två små turturduvor till rådjur, som har befunnit sig i vår trädgård varje dag den senaste veckan. Bocken väntar väl bara på att geten skall släppa honom intill sig så att det kan bli ett litet kid!
Nu har jag vart jätteduktig, jag har läst HELA svenskahäftet och, ok jag slarvade lite med tyskan, men jag har faktiskt en dag till på mig. Svenskan är priority ONE, eftersom att provet är imorgon.
Mmmm zoo-klubba... nej den tog slut! *snyft* Äh, jag har lite annat godis kvar också. Jag har till och med kvar från den där Tom&Jerry-påsen jag vann hemma hos min kompis, när vi tippade vem som skulle vinna melodifestivalen.
Nu skall jag gå och hämta min cola och släpa mig upp på övervåningen, där jag skall sätta mig och glo lite allmänt på TV innan Desperate Housewives börjar.
Ha en underbar kväll nu!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar