fredag 6 mars 2009

Godis är gott!

Just nu sitter jag och suger på en zoo-klubba. SJUKT god. När jag köper godis köper jag BARA en av alla sorter och BARA de sorterna som jag tycker allra bäst om. Det blir typ bara tio godisar eller nått, men mer behövs ju egentligen inte. Jag vill ha godis för att njuta, inte för att frossa.

Jessica Almenäs har tydligen färgat håret (kollar på Let's Dance). Om jag skall vara helt ärlig så tycker jag att färgen är lite tråkig, men det verkar vara den hetaste just nu. Själv tycker jag att blont alltid håller, annars ÄLSKAR jag så där riktigt mörkt, chokladbrunt hår. Det finaste är ju självklart att ha färgen naturligt, speciellt om du har bruna ögon. Ååååh, bruna ögon är så himla fint... 

Jag är så glad att min underbara pojkvän är här! Vi har det alltid supermysigt, och imorgon skall vi på picknick i skogen! Jag skall göra i ordning varm choklad och ostmackor. Mmm... inget går upp mot lite skogsmys. Snälla, SNÄLLA, hoppas bara att solen vill vara med oss också!

Nu skall jag vara lite mer social, ha en skön kväll!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar