lördag 7 mars 2009

En, två, tre rutor...

Tre rutor Marabou och en kopp kaffe. Det räckte för att förstöra den här kvällen. Fast jag tror inte att det enbart var orsaken, det var väl mer droppen så att säga.

Varför? Varför känner jag såhär? Jag vill kunna äta vad jag vill, utan att få de här jobbiga ångestkänslorna som kommer smygandes över mig när jag som minst anar det. Suck... Bläää....

Imorgon kanske mina tjejkompisar skulle ha tjejmiddag. Jag hoppas det, det hade vart mysigt... 

Just nu vill jag bara bädda ner mig i sängen och inte göra någonting. Bara vara... Jag önskar att livet var mer enkelt. Att det bara var att äta, sova... Okej kanske inte BARA, men... jaoo... Det är inte lätt, men det är det väl inte för någon egentligen.

Jag måste ta mig ur den här skiten nu. Jag är trött på att inte kunna styra över mitt eget liv. Jag vill ha KUL, NJUTA och vara med mina kompisar.

Njut av kvällen, du som kan.
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar