torsdag 19 mars 2009

Vilken frukost!

 
Ingenting går upp mot en syndigt god frukost! Absolut inget kan förstöra den här dagen för mig, det är strålande solsken, jag är ledig och imorgon är det fredag! Aaaah.... Livet kan inte bli mycket bättre!
Det enda "tråkiga" jag måste göra idag är att plugga Naturkunskap. Men, om jag skall vara helt ärlig tycker jag att det är ganska intressant. Just nu läser vi om blodet, andningen, celler och immunförsvaret. Hittills har jag lärt mig en hel del som jag även kan ha användning av senare i livet. Det är exakt så jag vill ha det, det skall vara kunskap för livet, allmänbildning.
Medan jag sitter här och bloggar slötittar jag på Nickelodeon. Haha, Jimmy Neutron är rätt töntigt faktiskt, men skall jag vara helt ärlig är det skönt att titta på lite oseriösa saker ibland. Livet är tillräckligt seriöst som det är redan. Ett av mina favoritprogram på Nickelodeon är utan tvekan Svampbob Fyrkant. Det är verkligen galet roligt. Jag ÄLSKAR Patrik, sjöstjärnan. Han är så himla härlig!
Om en stund skall jag ta mig en promenad i det underbara solskenet, jag behöver lite luft innan jag börjar plugga. Först måste jag bara diska efter mig och kolla lite i Kenzas, Stina-lees och Blondinbellas bloggar.
Ha en uuuunderbar torsdag!
Kramkram! <3

1 kommentar: