onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen!

Idag kände jag för något riktigt slappt. Upptill har jag min supermysiga tunika från Cubus (jag älskar stora kläder som jag bara kan krypa in och gömma mig i). Nertill har jag mina slitna Zara-jeans. Till det, inget smink och megakrusigt hår. Mitt knep är att sova med två flätor, ta ut dem på morgonen, borsta, rufsa om och voila - superskön jag-bryr-mig-inte-hur-mitt-hår-ser-ut-idag-överhuvudtaget-frisyr.
Dagens schema ser ut ungefär på det här viset:
  • Ta bussen till skolan
  • Matte
  • Affärsjuridik 
  • Möte med hela familjen hos pykologen
  • Tillbaka till skolan igen
  • UF-lektion
  • Hem från skolan
  • Ev. Promenad
  • Äta våfflor - Det är våffeldagen idag!
  • Plugg, plugg, plugg
  • Slappa framför TV:n
Jösses vad trött jag är, seriöst, vad är det med mig? Mina ögon nästintill vägrar att hålla sig öppna. Förhoppningsvis piggnar jag till lite när jag kommer ut. Solen gör mig alltid mycket gladare och piggare. Lyckligtvis har det varit mer solsken än vanligt de senaste dagarna, håll tummarna för att det håller i sig! 

Ha en trevlig onsdag nu, njut av eventuellt solsken, vi hörs ikväll!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar