tisdag 24 mars 2009

Min, bara min <3

 
ÄNTLIGEN! Som jag har jagat den här skinnjackan! Den har ständigt varit slut på H&M, men idag fick de in nya varor och då var jag självklart på plats och knep den sista 38:an! WOHOOO!
Men nu till lite mer allvarliga saker... Varberg... Jag måste säga att, hela den här dagen har varit hemsk. Nej, inte bara hemsk, FRUKTANSVÄRD! Väl i bilen påväg dit kändes det som att jag var påväg till doktorn för att ta en spruta (jag är LIVRÄDD för sprutor). Det hela blev ju inte bättre av att jag var tvungen att ta blodprov, precis som förra gången, efter att vi varit på ätstörningsenheten. "Oh gud, jag går och gräver min grav nu direkt istället så att jag slipper genomlida detta!" Ungefär så kändes det. 
När vi kom in i korridoren och jag var påväg mot laboratoriet, där jag skulle ta blodprovet, började jag hyperventilera, jag kunde inte andas normalt, jag fick panik! Jag har alltför dåliga minnen sen jag var där sist. Förra gången svimmade jag, det var en superäcklig känsla! Jag är verkligen skitskraj för nålar! Det kändes dessutom som att det var hur mycket blod som helst som pumpades ut ur armen, hon bytte för tusan behållare flera gånger och fyllde ännu fler med blod! En sak är i alla fall säker, jag kommer ALDRIG NÅGONSIN att bli blodgivare. Pff, sticka in nålar frivilligt i kroppen! Det är helt galet ju...
MEN, jag gjorde blodprovet! Jag var duktig, jag rusade inte därifrån, trots desperata flyktplaner och ursäkter som snurrade i huvudet på mig. När han gjorde det vågade jag inte titta. Jag la all min koncentration, verkligen 100%, på andningen. Det var döjobbigt! I bilen påväg hem grät jag av lättnad. Fy fasen, den här dagen kunde jag ha skippat i mitt liv (förutom stunden när jag köpte skinnjackan).
Blääääk... nu har jag en hel hög med skolgrejer att göra. Äh, det är bara att bita i det sura äpplet och köra på. Hittills har jag betat av Affärsjuridik-läxan och pluggat lite matte inför provet på fredag. Nu skall jag jobba med en inlämning i tyskan och sen måste jag skriva loggbok om UF-mässan från förra veckan.
Klockan 21 måste jag vara klar, då börjar Desperate Housewives! Missa inte det!
Ha en mysig tisdagskväll!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar