söndag 8 mars 2009

Min dag är räddad!

Yes, yes, ikväll skall jag på TJEJMIDDAG! Det skall bli så himla mysigt! Men tills dess har jag en hel del att göra.

Efter frukosten städade jag mitt rum, sen ringde min tjejkompis angående tjejmiddagen och då var det bara att kasta sig in i duschen. Lite fräsch vill jag ju vara i alla fall, annars brukar jag mest lunka runt i myskläder hela helgerna med hår som ser ut som att det aldrig någonsin sett en hårborste.

Just nu sitter jag och äter lunch, spagetti och köttfärssås. Sen måste jag verkligen plugga. Jag har prov i både Internationell Ekonomi och i Filosofi nästa vecka.

Hinner väl slänga in en dagens outfit också kanske. Det blev min rosa tröja från H&M och mina slitna Zara-jeans. Till det kör jag min Marc by Marc Jacobs-väska, knökad med förnödenheter som kan behövas under övernattningen hos min tjejkompis.

Ha en underbar dag och kväll! Vi hörs!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar