lördag 21 mars 2009

Dagen efter...

 
Jösses... gårdagen var verkligen hektisk från början till slut. Första lektionen hade jag prov i Naturkunskap B, sen stack jag direkt till gymmet. Efter gymmet skyndade jag mig som en dåre för att hinna tillbaka till skolan innan klockan ett, då bamba stänger. Jag hann PRECIS! Jag var där vid fem i ungefär, slängde i mig lite mat, för att sedan skynda till sista lektionen i svenska.
När skoldagen var slut var det presentjakt som gällde. Det blev ett par fina örhängen och ett läppglans. Jag blev väldigt nöjd med örhängena, de kändes verkligen som att det var gjorda för min kompis.
Jag hann även springa bort till Clothing Company i innerstaden för att kolla på studentklänning. En underbar klänning fick äran att följa med mig hem! Sedan har jag dessutom fixat skorna! Eller mormor har fixat dem, hon kom hem till oss igår med dem och jag gav henne pengar. Hela studenoutfiten är alltså fixad! Det är ju helt beyond (läs Bergdorfsbblondiner så förstår du vad jag menar)!
Festen igår var jättetrevlig, tills jag fick ångest på grund av all pizza jag åt. Jag är så himla puckad ibland. Jag visste att vi skulle få middag, men det dröjde till klockan nio på kvällen innan pizzorna var klara. Jag åt lunch vid ett, ETT! Det är typ åtta timmar ju! Sen mådde jag skit hela kvällen. Men men...  
Nu sitter jag hemma hos mina kusiner, har nyss ätit en god lunch i form av ungspannkaka med sirap, kanel och socker. Strax skall vi ut på promenad i solskenet och senare skall vi inviga deras bastu som de precis har installerat! 
Ha en härlig lördag så hörs vi ikväll!
Kramkram <3

1 kommentar: