fredag 6 mars 2009

"Morgonstund har guld i mund"...

... Jaaa, det är fredag.... GUUUUD va skönt! Idag har jag som sagt, en låång sovmorgon. Dessvärre kunde jag inte sova längre än till sju, så det var väl lika bra att gå upp.

Dagens outfit fick bli en svartvit tröja från lindex, ett prickigt linne från H&M (+ ett svart linne under, för det prickiga linnet är väldigt genomskinligt) och mina Replay-jeans.

Jag är SJUKT skabbig idag. Okej, jag erkänner... Jag har inte duschat håret sen i måndags.. Kroppen har jag i alla fall duschat för annars vore det apäckligt, men jag har liksom inte orkat ta håret med. Det får jag göra i eftermiddag efter gymmet.

Åh ja, just det... vi har tre-dagars-helg nu ju! Det är studiedag på måndag! Yippieee! Dessvärre har jag en del att plugga på, men vad gör det... PÅ ONSDAG SKALL JAG PÅ SMYGPREMIÄR AV EN SHOPAHOLICS BEKÄNNELSER! Fatta att jag är glad! Jag har inte läst hela boken, men halva. Det är rätt komiskt, jag brukar bara läsa en bok till hälften och sen "glömmer jag bort den". Bergdorfsblondiner, som jag läser just nu, däremot har jag bara 20 sidor kvar i. Den är verkligen sjukt rolig! En måste-ha-bok till resor, t ex bussresor, tåg, flyg.

Nej, nu måste jag borsta tänderna, sen skall jag sätta mig framför TV:n lite, samtidigt som jag surfar runt och ser om det finns nått skoj på nätet. 

Må DIN fredag bli BÄST!
Kramkram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar