tisdag 3 mars 2009

Gratis är gott!

Blondinbella erbjöd på sin blogg, för ett tag sedan, ett gratis nummer av veckorevyn! Jag hade lyckan att få den igår. Anledningen till att den är gratis är för att den innehåller ett stort repotage om Blondinbellas liv. Jag har inte hunnit läsa den än, men jag tänkte kolla lite nu, om jag hinner, innan jag måste gå till bussen.

Idag valde jag att inte ha någon mascara, det är ingen idé, jag kommer säkert att gråta senare. Klockan två skall jag nämligen till psykologen. Då är det ingen mening att sminka upp sig, eller ok, jag tog puder och så, men mer är onödigt.

Dagens outfit är lite annorlunda. Jag grävde fram en gammal kortkort munktröja, från H&M, till mina nya Zara-jeans och ett roströttlinne från Lager 157.

Idag har jag bara en enda lektion, så sen skall jag gå till biblioteket och plugga Affärsjuridik, jag har ett stort prov imorgon. Vid tolvtiden kommer min pojkvän och då skall vi fika. Jag tänkte fråga om han ville fika på Jerkstrands konditori, det är nyöppnat i de nya byggnaderna borta vid Aranäs. Jag har bara åkt förbi med bussen utanför, men det ser så SJUKT mysigt ut att jag bara MÅSTE dit! 

Ha en bra dag nu, så hörs vi ikväll!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar