lördag 14 mars 2009

Hemma bra, borta bäst!

Jösses, den här helgen är späckad med events! Jag kom nyss hem från min pojkvän, fikade med mormor och morfar, provade balklänningar, sen kom min kusin och strax skall jag iväg igen. Då skall jag och en av mina medföretagare till IKEA och köpa saker till vår monter. Efter det, senare ikväll, blir det filmkväll med ännu mera Ben&Jerry's! 

Jag ÄLSKAR när det händer så här mycket! Speciellt impulsgrejjer! Varför kan inte varje helg vara på det här viset?! 

Det hade vart skönt med en party-weekend snart, fast med lite mindre alkoholintag... hehe... Dessvärre är det lågt ner på listan av prioriterade saker, jag är LUSPANK. Studenten är viktigast just nu, det är dit alla pengar går. Jag testade ett par UNDERBARA svarta lammskinns pumps på Bianco igår. De hade vart supersnygga till studenten! Men... Tusen spänn. ***, smakar det så kostar det... Fick gå därifrån tomhänt med en tår på kinden. Jag får fortsätta leta efter ett mer budget-relaterat alternativ...

Hur som helst så hoppas jag hoppas att du får en underbar kväll!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar