fredag 27 mars 2009

Vad sjutton...?!

 
Hallå?! Vad är det här egentligen?! Jag råkade gå förbi Steinbrenner&Nyberg inne på Kungsmässan, när jag passerade något som fångade all min uppmärksamhet. Jag tror att det är ett sorts knäckebröd, det är i varje fall vad det ser ut som. Men, så ENORMT! Vem äter det till frukost liksom?!
Hello Kitty fick slinka med den också, jag åt nämligen sushi till middag idag, efter lite shopping med min pojkvän. Han köpte en jättefin vårjacka och ett par ursnygga jeans. 
Huh så spännande det är i Let's Dance nu! Jag har bestämt mig för att Laila är bäst, hon bör vinna. Hur vackert var det inte när hon och Tobias dansade sista dansen?! Jag började nästan gråta!
Så fort Let's Dance är slut måste jag gå och lägga mig bums. Jag skall upp tidigt, högskoleprovet imorgon! 
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll! Håll tummarna för Laila och Tobias!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar