lördag 7 mars 2009

Picknick i skogen!

Att promenera ute i skogen, njuta av tystnaden och av att vara ifred, är obeskrivligt härligt. Jag och min älskling gick raka vägen in i skogen med kartan i högsta hugg. "Vet du vart vi är?" undrar han. "Sälvklart!" svarar jag, men jag har bara en aning. Hur som helst lyckades vi i alla fall nå vårt mål, en stor sjö. Väl vid sjön hittade vi en liten rastplats där vi slog oss ner för att fika mackor och varm choklad. Det var så fridfullt där, helt underbart! Vi såg inte till en enda människa under hela promenaden. 

Till sommaren får vi ta med oss badkläder och korv att grilla. Det var verkligen ett perfekt ställe för sena kvällsdopp. Åh, sommaren... kan inte tiden gå liiiite fortare?!  

Det var ett tag sen jag löste sudoku på morgonen nu, jag uppdaterar alltid bloggen isället. Därför tänkte jag sätta mig att lösa en medelsvår i en gammal Allers. Jag tycker faktiskt om Allers, jag tänker alltid på mormor eller farmor när jag kollar i den. De brukar lösa korsorden. Jag är verkligen INTE bra på korsord. Jag blir bara arg för att jag inte kan. Sudoku är mer min grej, jag älskar siffror.

Ha en härlig lördagseftermiddag!
Kramkram <3

1 kommentar:

  1. dit brukar ja gå :) charlotte
    www.charliecee@devote.se

    SvaraRadera