lördag 7 mars 2009

Lördag!

Äntligen har jag fått sova ut ordentligt! Även om jag vill sova, så kan jag ibland bara inte. Alltså, nu menar jag på morgonen. Jag brukar ha väldigt lätt att somna på natten, men jag har inte ro att ligga och dra mig på morgonen. Fråga mig vad snooze är och jag kommer att se ut som ett frågetecken.

Jag har kommit fram till en sak, att titta på vädret är som att se någons horoskop. Jag litar aldrig på väderleksrapporterna. Det bästa sättet att ta reda på vädret är att samma morgon titta ut genom fönsterrutan och se hur det ser ut. Alltför ofta har jag blivit besviken på grund av väderleksrapporterna. DO NO TRUST THEM!

Nu skall jag snart börja förbereda vår lilla skogstripp, jag skall bara sitta här lite och njuta av att det är lördag.

Hoppas att du får en härlig dag!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar