onsdag 18 mars 2009

Typiskt!

Nu har det drabbat mig också. Den där välkända känslan av att det börjar sticka lite i halsen. Yes, förkylning på G alltså! Suck... Men, vad gör man, det är bara att se det positivt, mysa med en massa filtar och hoppas att det snart går över.

Jag lovade en rapport från dagens UF-mässa som faktiskt blev mer än lyckad! Jag hade inte direkt höga förväntningar på vår försäljning, vi hade tagit med 6 påsar med praliner, men vi lyckades sälja hela 3 st (för 50 kr st)! 

Vår monter blev helt ok, jag trodde aldrig att vi skulle få till något bra överhuvudtaget, mitt engagemang och min inspiration har varit på villovägar de senaste veckorna. Förhoppningsvis kommer de tillbaka nu när solen sprider glädje i den annars så trista vardagen.

Usch, jag är verkligen jättetrött. Senast kl 22.10 skall jag ligga i sängen, därmed basta. Hoppas att halsen inte spökar imorgon. 

Sov sött!
Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar