fredag 27 mars 2009

Snart jul?!

 
Rena rama julkortet ju! När jag fick se det imorse fick jag en chock. NÄE! Nu vill jag inte ha mer snö! Jag vill ha vår, skinnjackor, solglasögon och glass! Bort nu dumma snö!!!
Tänk, det är snart april. Hehe, jag ÄLSKAR 1:a april. Det är så SJUKT kul att luras. Ännu har jag inte funderat ut något, men det kan du ge dig på att jag ska! Vi får se vem som får äran att bli offret den här gången.
Idag är det fredag! Det vill säga FINAL I LET'S DANCE! Jag tänker sitta bänkad framför TV:n ikväll med telefonen i högsta hugg. Vem tycker/tror du kommer att vinna? Laila eller Magnus? Själv tycker jag att Laila är hur grym som helst, fast jag gillar inte riktigt hennes personlighet. Magnus är superhärlig och förvånansvärt smidig för att ha en sådan ENORM kroppsbyggnad. Det skall verkligen bli spännande att se dem dansa. Min röst kommer att gå till den som jag anser är mest värd den just ikväll.
Här kommer hela min dag i korthet:
  • Bussen till skolan
  • Naturkunskap
  • Svenska
  • Lunch
  • Svenska
  • Matteprov (Iiiih!)
  • Gymmet
  • Shoppa med min pojkvän <3
  • Bussen hem
  • LET'S DANCE!
Det är bara att dra fram dunjackan igen, skinnjackan funkar inte idag! 
Ha en härlig fredag nu! 
Kramkram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar