torsdag 12 mars 2009

Student 2009

 
OMG... Nu är det inte långt kvar. Jag längtar GALET mycket!!!
Nu vet jag vad jag vill ha för kläder på själva studenten. Jag skall köpa ett par svarta pumps som finns på Din Sko för 299 kr och en SUPERFIN vit klänning på Clothing Company i Kungsbacka Innerstad. Dessvärre ekar det just nu i min plånbok, jag skall betala balen på 670 kr också, så det får vänta en månad. SNÄLLA, måtte de inte ta slut innan dess!!! Jag vet inte vad jag skulle ta mig till!
Mitt filosofiprov gick bra, jag hoppas på VG. Mer kräver jag verkligen inte, filosofi är ett SJUKT svårt ämne. Det handlar inte om att kunna all fakta i boken, du måste kunna tänka filosofiskt också.
Idag var jag som sagt hos psykologen, det gick bra. Det känns alltid skönt efter att ha varit där. Jag skall få bukt på det här. Hejja mig!
Om en stund skall jag fika med familjen. Jag är väldigt sugen på citronte med honung i. Mmmm....
Ha en underbar kväll nu!
Kramkram <3

1 kommentar:

  1. Ååååh jag har inte fått min mössa än D: hoppas den kommer snart hoho jaja

    SvaraRadera