söndag 15 mars 2009

Strålande solsken

Ååh... utanför står solen högt på himlen. Jag längtar bara ut. När jag kommer hem sen skall jag ta en lång, skön promenad.

Filmen vi såg igår blev "27 Dresses". Den var faktiskt bättre än jag trodde, vilket är ovanligt med filmer för mig. Jag brukar ha en uppfattning om hur bra de skall vara, fast jag blir oftast besviken.

Vid kvart i tolv tar jag bussen hem. Om jag skall vara helt ärlig tycker jag att det är lite läskigt att åka buss där jag aldrig har åkt förut, dessutom kommer jag att behöva byta buss. Iiih!

Senare idag måste jag VERKLIGEN plugga natur. Jag har i och för sig inte provet förrän på fredag, men UF-mässan kommer att ta upp nästan all min tid den här veckan.

Njut av solen, du som har turen att få lite solsken hos dig! Till dig som inte har solsken: det kommer, jag lovar! (...efter regn kommer solsken!)
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar