måndag 9 mars 2009

Tjejmiddag!

 
Först och främst vill jag tacka tjejerna för en SUPERMYSIG kväll igår! Jag vet inte vad jag skulle göra utan er, vi har alltid så kul tillsammans!
Kvällen började med en tripp till ICA där vi inhandlade allt vi behövde. Därefter gick vi hem till en av mina tjejkompisar och gjorde i ordning middagen. Vi åt och skrattade och hade jättetrevligt. Sen gjorde vi marängsviss till efterrätt, det var hur gott som helst!
Tyvärr skulle inte alla sova över, men vi som gjorde det satt och pratade vid TV:n ända till två på natten.
Imorse vaknade jag av att rummet badade i solsken och utanför hörde jag fågelkvitter. Jag log för mig själv där jag låg och tänkte, snart kommer den. Snart kommer våren vi alla har väntat på. Lite tålamod bara...
Efter frukosten gick vi till biblioteket för att plugga, fast först gick jag till Bokia i Innerstaden och hämtade min chihuahuabok som jag beställt. Det är verkligen en UNDERBAR bok! Jag har redan läst den, jag lånade den på biblioteket för ett tag sedan, men jag var bara tvungen att ha den. Den heter "Chihuahua", skriven av Nadja C Martinsson.
Jag tog bussen hem vid halv ett, gick en promenad, för att sedan fortsätta pluggandet. 
Ojdå, nu är maten klar här, bäst att jag avslutar snabbt!
Ha en toppenkväll nu! Missa inte "Hundcoachen" kl 21 på TV4+!
Kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar